BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 30, 2009

PEREKSE!!!!!!

argh!!!nk nangis dah...
ish..kalu pikir pasal pekse macam ORG GILE tau tak!!! huhu...



BM,BI,SEJ,MATH,ADD MATH,PRINSIP AKAUN,PSI K2,CHEMIST P2 N P1,PHYSIC P2 N P3



wek...ni la subjek-subjek yg dah berlalu pergi...
antare subjek ni yg boleh target pown juz BM n BI jew...

yg lain jadi macam lagu AIZAT jew la...kau pergi....






hah..lagi satu nk cakap..
ada la rakan saya pesan...dgr yup..


"kalu kite buat preksa kerana ALLAH,insya-Allah kite takkan 10sion cox ALLAH itu MAHA ADIL...tapi cube kite buat preksa kerana benda lain,pastinyalah kite 10sion nyew..."



tu la saya kat sini nak muhasabah diri skit....untuk pengetahuan semua la kan sebelom pekse akak saya ada bwat DEAL ngan saya...dia kata...


"anum kalu dapat 6 A tuk akhir taun ni,akak blanje anum tiket CONCERT SS501..."


so...tu la sebabnya saya nk wat terhabis baik...
tp tu la kalu NIAT dah salah ni la jadinyew...
huhu....





"sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian tak de gunanya..tapi kite masih boleh baiki diri kite dari jadi baik menjadi lebih baik..dan ingat ALLAH itu MAHA MENGETAHUI..berdoalah kepada-Nya kerana hanya dia yang boleh menunaikan doa kite..insya-Allah"

0 comments: